Veel organisaties gebruiken nog Word-documenten of zelfs pen en papier om hun vergaderingen in vast te leggen. Dit komt omdat men vaak wilt vasthouden aan tradities. Echter kun je veel tijd en moeite besparen met handige vergader software. Je automatiseert hiermee onnodig handwerk en je maakt informatie inzichtelijk. Niet allen voor het huidige bestuur maar vooral ook voor de opvolgers.

Informatie slim opslaan
Als met jouw organisatie de activiteiten, de doelstellingen of het beleid wilt vastleggen, mag dit niet zomaar verloren gaan in oude Word-documenten. Daarom is het slim om jouw beslissingen en acties te scheiden van de notulen. Het is dan nu en in de toekomst makkelijker om de waardevolle informatie boven water te halen.

Controle op gemaakte afspraken
Een agendapunt kun je vullen met de notulen, acties en besluiten. Zo wijs je gemakkelijk een actie toe aan één of meerdere collega’s. In de volgende vergadering pak je eenvoudig de eerder gemaakte acties erbij. Zo kun je nog beter opvolgen of iedereen zijn taken goed uitvoert.

Voorkom verspilling van tijd en geld door inefficiënte vergaderingen

✓ Direct winst van tijd en geld
✓ Inzicht in cruciale informatie
✓ Vergaderen wordt leuker en productiever
✓ Overzicht in actiepunten en beslissingen