De gebruikersrollen zijn:
1. Admin (kan bij alle pagina’s)
2. Team Manager (kan ook gebruikers beheren)
3. Gebruiker (kan alleen vergaderingen plannen, templates maken en zoeken)
4. Externe gebruiker (kan alleen bij specifieke vergaderingen)

Let op: de rol bepaalt niet of jij wel/geen toegang hebt tot een individuele vergadering. Alleen genodigden kunnen de vergadering raadplegen. Ook jouw collega met de rol ‘admin’ ziet enkel en alleen de meetings waar hij of zij voor genodigd is.

Verder kun je per meeting/template kiezen welke rechten je verleend aan de genodigden:
1. Alle rechten (ook het aanpassen van de agenda, genodigden, datum etc.)
2. Alleen notuleren (en acties en besluiten toevoegen)
3. Alleen lezen (je kunt alleen bijlagen uploaden/downloaden)

Ook voor een template kun je kiezen wat een persoon zoals mag doen:
1. Template gebruiken (om nieuwe vergaderingen te plannen)
2. Template bewerken (om de vaste structuur aan te passen)

Overzicht van gebruikersrollen:

Overzicht van de rechten van genodigden: