Zodra een vergadering start kan de aangewezen notulist verslagleggen in het systeem. Omdat we af willen stappen van ellenlange lappen notulen, hebben wij onderscheid aangebracht tussen de notulen enerzijds, en de actiepunten en beslissingen anderzijds.

Het is de taak van de notulist om daarom goed op te letten welke informatie moet worden opgeslagen als actiepunten, als beslissing of slechts als notulen. De notulen zou je zo moeten schrijven dat je enkel de actiepunten en beslissingen hoeft te raadplegen om grofweg te weten wat er tijdens die meeting is afgesproken. Zodoende kun je achteraf ook enkel de relevante informatie raadplegen, in plaats van een hele lap tekst. Handig toch? Ook worden wijzigingen in notulen continu automatisch opgeslagen om je sneller te laten schakelen tussen agendapunten en om je ervan te verzekeren dat je geen belangrijke notulen kwijtraakt.

De splitsing tussen deze informatie wordt straks ook duidelijker als we gaan terug zoeken naar informatie. Zo kun je eenvoudig filteren op “acties van team marketing in 2019” of “besluiten van MT overleg in 2020”.

 

 

Optimaliseer jouw meetings

Benieuwd wat slimme vergadersoftware voor jou kan betekenen?

Verder lezen Direct gratis aanmelden

Optimaliseer jouw meetings

Benieuwd wat slimme vergadersoftware voor jou kan betekenen?

Verder lezen Direct gratis aanmelden
Haaglanden Medisch Centrum
Partij van de Arbeid
Gimbrere Advocaten
Future for Assistants
Vue Cinemas
Impres Online Impact
Golfclub Prise D'eau Tilburg
JCI Hart van Brabant
Relined Fiber Network
Fyzio Totaal
vergadersoftware

Live Demo

Benieuwd wat Notulen Software voor jouw organisatie kan betekenen? Probeer het uit in onze Live Demo.

Dankjewel! Check je inbox!

Plan jouw inspiratie sessie

Laat ons even weten hoe jij te bereiken bent dan nemen wij binnen 24 uur contact met jou op. Tijdens de sessie staan we still bij jouw behoeften en laten we jou zien hoe jij Notulen Software geheel naar wens kunt configureren.

You have Successfully Subscribed!