Wil je een gast laten aansluiten bij een meeting? Dan kun je ze zowel een echt gebruikersaccount geven (rollen: gebruiker, team manager, admin) of je voegt ze toe als ‘externe gebruikers’. Een externe gebruiker kan geen meetings plannen of templates maken en kan alleen bij het dashboard. Op het dashboard staan alle vorige en toekomstige meetings waar de externe gebruiker aan toegevoegd wordt.
Na het plannen van je meeting moet je wel even de email uitnodigingen sturen (voor die ene meeting). De externe ontvangt dan ook een mailtje waarmee hij (tijdelijk) kan inloggen in zijn eigen dashboard. Verder kan een externe eigenlijk alleen bijlagen uploaden en zijn acties afvinken.
Je kunt het o.a. goed gebruiken voor:
- Project vergaderingen
- Acquisitie of in-take gesprekken
- Evaluatie met klanten, leveranciers of partners
- Repeterende meetings met externe stakeholders
Bekijk de video om te zien hoe het precies werkt!
Hoe voeg je externe gebruikers toe aan een meeting of template?
Bij het bewerken van de meeting of template kun jij bij de ‘genodigden toevoegen’ zowel kiezen uit normale gebruikers en externe gebruikers. Zoals gezegd telt een ‘normale gebruiker’ mee in jouw licentie waar een ‘externe gebruiker’ niet mee telt. Met ons PRO pakket kun je dus onbeperkt gasten laten aansluiten bij een meeting zonder dat dit je iets extra kost!
Bijvoorbeeld tijdens het opstellen of bewerken van jouw meeting:
Je kunt dan een voor een jouw gasten uitnodigen. Heb je een gast reeds eerder uitgenodigd? Dan staat hij of zij gewoon tussen de lijst met gebruikers dus hoef je niet telkens de naam en het email adres in te vullen.