Efficiënte vergaderingen

Met Notulen Software worden vergaderingen gemakkelijk 33% korter, pure tijdwinst! Nog beter: doordat de communicatie in de voorbereiding gestroomlijnd wordt, bespaar je ook hier een hoop tijd.

Goede informatieoverdracht

Vindt er een bestuurswissel plaats van enkele bestuursleden of zelfs het gehele bestuur? Notulen Software gaat dit een stuk makkelijker voor je maken! Met enkele kliks geef jij de nieuwe bestuursleden toegang tot de informatie die ze nodig hebben. Met de slimme zoekfunctie tover je bovendien informatie uit het verleden binnen no-time boven de vergadertafel.

Overzicht

Een goede voorbereiding, tijdig verspreide agenda’s, een mooi verslag en duidelijke actielijstjes. Het besturen van jullie vereniging of stichting gaat veel efficiënter, makkelijker en zeker ook leuker worden.

Duidelijk overzicht van acties

Wekelijks worden er niet alleen tientallen acties toegewezen aan jou en je medebestuursleden, maar ook aan commissieleden. Notulen Software rekent af met ouderwetse tabelletjes in Word. Iedereen heeft een persoonlijk dashboard met hun openstaande acties. Als bestuurder houd je via actiebeheer bovendien controle over alle acties.

Stap 1: Plannen

Bespaar veel tijd in de voorbereiding

Maak een template aan voor jouw terugkerende vergaderingen, denk aan het managementoverleg of een algemene ledenvergadering.

Stap 2: Voorbereiden

Tref een goede voorbereiding

Met 1 druk op de knop stuur jij uitnodigingen naar alle deelnemers. Iedereen kan in zijn eigen tijd input leveren. Zo reduceer je de netto vergadertijd drastisch!

Stap 3: Vergaderen

Splits de notulen van de acties en besluiten

Notulen Software helpt jou om waardevolle informatie (actiepunten en beslissingen) te splitsen van de context (de notulen). Zo heb je na iedere vergadering concrete output.

Stap 4: Opvolging

Genereer een samenvatting met actielijst

Na afloop stuur jij genodigden een samenvatting van de vergadering. Dit document kun je genereren in eigen huisstijl en bestaat uit 2 delen: het eerste deel bevat alle informatie per agendapunt. Het tweede deel bevat alleen de actielijst en besluitenlijst

“Wanneer we in een vergadering zitten en er is onduidelijkheid over waarom iets besloten is, dan hoef ik niet moeilijk te gaan lopen zoeken. Ik klik op de actie of het besluit en dan zie ik meteen in de bijbehorende notulen waarom”
Anita Buiteman

Eigenaresse Office Managementbureau A Solution

Alvast een stap vooruit zetten?

Start dan een training of workshop efficiënt vergaderen!

Meer informatie

Werkzaam in een andere sector?

Geen probleem! Hierboven slechts enkele sectoren. Start jouw account en we nemen vanzelf contact op om je op weg te helpen.

Plan een afspraak