Voorkom een hoge werkdruk

Een hoog werktempo, strakke deadlines en veel werk dat in korte tijd moet worden voltooid. Voor veel IT-professionals bekende zaken. Ondanks de toenemende werkdruk in de IT-sector is er ook goed nieuws. Het tonen van waardering, erkenning en het vermogen om conflicten op te lossen, dragen vooral tijdens vergaderingen en besprekingen bij aan een betere samenwerking.

Door met Notulen Software te starten beperk je allereerst het handwerk dat nodig is om alle interne vergaderingen in goede banen te leiden. Automatiseer de planning en communicatie en focus op het opvolgen van de acties en besluiten.

Reduceer de vergadertijd

Koppel jouw digitale agenda (Google/Microsoft) om met 1 druk op de knop tot wel 52 herhaalde meetings te plannen. Alle meetings volgen de basis agenda uit jouw template en de koppeling verzorgt de agenda-verzoeken / aanwezigheid.

Na afloop kan jouw collega de acties opvolgen vanuit de Teams/Outlook omgeving. Wijzigingen worden twee kanten op gesynchroniseerd. Zo kan de voorzitter/notulist de vergadering en de verslaglegging structureren met Notulen Software en werken andere collega’s op de manier die ze gewend zijn.

Stap 1: Vergaderingen plannen

Gebruik templates voor terugkerende vergaderingen

Maak een template aan voor jouw terugkerende vergaderingen, denk aan het managementoverleg of een algemene ledenvergadering.

  • Eenvoudig vergaderingen plannen

  • Templates en draaiboeken

  • Google en Microsoft agenda integraties

Generate and share reports of your meetings Notulen Software
Stap 2: Een goede voorbereiding

Deel met een druk op de knop de agenda met de deelnemers

Met een druk op de knop stuur jij de agenda naar alle deelnemers. De deelnemers worden gestimuleerd om in hun eigen tijd input leveren.

Tijdens de vergadering kunnen jullie nu direct focussen op het doorhakken van knopen en het toewijzen van taken.

  • Stimuleer goede voorbereiding

  • Automatische mail functies

  • Upload bijlagen

Generate and share reports of your meetings Notulen Software
Stap 3: Vergaderen

Splits de notulen van de acties en besluiten

Tijdens de vergadering maak je eenvoudig en snel actiepunten en besluiten aan. Zo heb je meer overzicht en concrete output waar jouw team mee verder kan.

  • Acties vastleggen

  • Besluitenlijsten genereren

  • Veilig opgeslagen in de cloud

Generate and share reports of your meetings Notulen Software
Stap 4: De opvolging

Genereer automatisch een samenvatting met actielijst

Na afloop van de vergadering stuur jij met een druk op de knop de deelnemers van de vergadering een samenvatting met een persoonlijke actielijst per deelnemer.

De actielijst kan je ook weergeven in het platform dat jouw organisatie al gebruikt hiervoor via onze koppelingen met onder andere Microsoft To Do (Teams/Outlook) en Zapier.

  • PDF verslagen genereren

  • Slimme zoekfunctie

  • Actiepunt reminders

Generate and share reports of your meetings Notulen Software
Microsoft Todo integration with Notulen Software
JIRA integration with Notulen Software
Slack integration with Notulen Software
Trello integration with Notulen Software
Hubspot integration with Notulen Software