Reduceer de vergadertijd

Reduceer de nettovergadertijd door meer structuur aan te brengen, beter voor te bereiden en minder te hoeven zoeken naar informatie.

Opvolging gemaakte afspraken

Blik terug op gemaakte afspraken in vorige vergaderingen. Zo kun je altijd opvolging geven aan acties of besluiten uit het verleden.

Structuur en focus

Door met specifieke vergadersoftware te werken schrijven collega’s ideeën, vragen en andere zaken van zich af op toekomstige agenda’s. Zo storen ze minder collega’s en wordt de focus van het team bewaakt.

Bespaar tijd/geld

Stop met keer op keer de agenda maken, werk met vaste agendaformats en stuur met 1 druk op de knop uitnodigingen en verslagen rond.

Minder gedoe, meer focus

Stuur jouw collega’s aan en controleer de status van taken. Ze ontvangen automatisch reminders indien de deadlines naderen.

Eenvoudig en snel terugzoeken

Nu zoek jij in mails, appjes, Google Drive en jouw CRM. Door met Notulen Software te werken breng je uniformiteit aan in de wijze waarop informatie gecreeerd en opgeslagen wordt. Hierdoor hoef je veel minder te zoeken naar informatie uit het verleden.

Stap 1: Vergaderingen plannen

Gebruik templates voor terugkerende vergaderingen

Maak een template aan voor jouw terugkerende vergaderingen, denk aan het managementoverleg of een algemene ledenvergadering.

  • Eenvoudig vergaderingen plannen

  • Templates en draaiboeken

  • Google en Microsoft agenda integraties

Generate and share reports of your meetings Notulen Software
Stap 2: Een goede voorbereiding

Deel met een druk op de knop de agenda met de deelnemers

Met een druk op de knop stuur jij de agenda naar alle deelnemers. De deelnemers worden gestimuleerd om in hun eigen tijd input leveren.

Tijdens de vergadering kunnen jullie nu direct focussen op het doorhakken van knopen en het toewijzen van taken.

  • Stimuleer goede voorbereiding

  • Automatische mail functies

  • Upload bijlagen

Generate and share reports of your meetings Notulen Software
Stap 3: Vergaderen

Splits de notulen van de acties en besluiten

Tijdens de vergadering maak je eenvoudig en snel actiepunten en besluiten aan. Zo heb je meer overzicht en concrete output waar jouw team mee verder kan.

  • Acties vastleggen

  • Besluitenlijsten genereren

  • Veilig opgeslagen in de cloud

Generate and share reports of your meetings Notulen Software
Stap 4: De opvolging

Genereer automatisch een samenvatting met actielijst

Na afloop van de vergadering stuur jij met een druk op de knop de deelnemers van de vergadering een samenvatting met een persoonlijke actielijst per deelnemer.

De actielijst kan je ook weergeven in het platform dat jouw organisatie al gebruikt hiervoor via onze koppelingen met onder andere Microsoft To Do (Teams/Outlook) en Zapier.

  • PDF verslagen genereren

  • Slimme zoekfunctie

  • Actiepunt reminders

Generate and share reports of your meetings Notulen Software
Microsoft Todo integration with Notulen Software
JIRA integration with Notulen Software
Slack integration with Notulen Software
Trello integration with Notulen Software
Hubspot integration with Notulen Software